Arkadaşlar merhaba, oğlum 34 aylık tuvalet eğitimine başladık bugün. Gece bez takmayı düşünmüyorum ama tuvalete kaldırmam gerekiyor mu? Yoksa bırakın altına yaparsa da kıyafetini değiştir ,zamanla da tutmaya alışır mı diyorsunuz? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?☺️