SedaNurAtlan Kızlar merhabalar iki gündür idrarım koyu sarı renginde ve kaşıntı var ilk defa böyle bir şey yaşıyorum nedir bu? Nasıl geçer?
ftm06 SedaNurAtlan iki gündür bende öyleyim enfeksiyon var büyük ihtimal çok su için ve dut kürü yapın antibiyotik yerine inşallah faydalı olur
ftm06 SedaNurAtlan birde ne kadar doğru bilmiyorum deneyen duyan bilen varsa yazarsa iyi olur bir tanıdığa doktor sirke ile taharetlen demişti sulandırıp bır şişeye koyup
yaman02 SedaNurAtlan enfeksiyon vardır suya üç dört damla sirke damlatıp yıkayın ilk yapışta bile rahatlatıyor