2 yaşında oğlumu kreşe yazdırdık. 5 gün gitti şuanlık alışmış değil. Kreşe girene kadar ağlıyor girdikten sonra gün boyu ağlaması yok uyum sağlıyor. Yemek yemeyen bi çocuk yediği 4-5 çeşit şey var, orda da yemiyor şuanda, duyduğum kadarıyla yemeyen çocuklar da kreşte alışıyormuş yemeye, bu alışma sürecini yaşayan tecrübeli anneler, yemek yer mi ağlamaları ne zaman biter, mutsuz orda içine kapanık normalde ağzı susmayan hep şarkılar söyleyen neşeli bir çocuk böyle olmasına üzülüyorum. Bir ay sonra işe başlıycam vermek durumundaydım. Ayrıca kreşin onun için verimli olacağını düşünüyorum. 2 yaş çok küçük kreşe verme önerisi istemiyorum teşekkürler.