Arkadaşlar sorum başlıkta kızım 9 aylık ama bu kendine vurma durumu 8 ayda ateşli hastalık geçirdi kulağına vuruyordu hep sonra kötüleşti şimdi artık vurma derecesi arttı o zamandan mı kaldı böyle anlamadım ama kulak değil de artık kafasına sağ yüzüne vurduğunda resmen pat diye ses cıkıyoe yüzü kızarıyor bizede aynı şekilde oyun oynarken vurmaya başladı iki eliyle saçımızı sevicek sanıyoruz ellerini kaldırıyor pat diye vuruyor üzülüyorum niye böyle yaptığını çözemedim streslimi duygusal anlamda mı bi sıkıntı yaşıyor bilemedim int öyle diyor şuan uyutmaya çalısıyorum bi meme bi kendine vuruyor elini tutuyorum bu sefer ağlıyor ne yapacağımı bilemedim yeni güncelleme falan mı bu 9 ayda bide emekliyor tırmanıyor artık dolaplara koltuğa onlarada aynı şekilde çıkınca vuruyor acaba öyle mi huy edindi vurmayı o aklıma geldi 🙄böyle bi durum yaşıyan varmı