yenianne___ evet probiyotik ve gaz damlası kullanıyoruz ama ilk 6 gün yapmadığında biz eczaneden lavman alıp kendimiz lavma yaptık evde artık cocuk catlamıstı sancıdan gece gündüz ağlıyordu sonra 5 gün sonra kendiliğinden kakasını yaptı simdi yarın 5. Günümüz hala daha kaka yok bekliyoruz bakalım