parla__ Kızlar bir yaş doğum günü evde hala teyzelerle mi kutlanmali Kafede biraz daha geniş mi olmalı
Pamukhanim_ parla__ biz köyde annemlerin bahçesinde kutlu yaz hava iyi olursa 1 Ekim’de çünkü ama bence kafe ye gerek yok çünkü 1 yaş çocuk zaten pek durmaz heralde
Niyesordunbucevabi parla__ İmkan varsa cafede kutlardım evim batmaz en azından bide temizlik bulaşık yoruyor insanı
parla__ Bir yanım gerek var mi diyorum hatirlamayacak beliama kalır belki zihninde bı yerlerde bilmiyorum. bir yanım eğlence olsun hatıra kalsın istiyor müzik ile halaylar oyunlar Pastası gün menüsü gibi yiyecekleri cayi içeceği güzel olur gibi düğün havası tadında 🤣
birssorumvar Ben 1 yaşını kafede kutladım 50-60 kişilik çok da güzel oldu, 2 yaşını evde düşünüyorum çünkü yıl geçtikçe daha da maddi olarak zorlaşıyor böyle organizasyonlar. Geçen yıl iyi ki yapmışım 🥰
yagmur35yy parla__ ben evde yaptim hem sohbet çocuklu aileler vardı daha rahat oldu samimi ortam oldu evdede yapacaksanız bence plastik tabak alın hem sizde rahat edersiniz
kubraadt @“parla__” size kalmış. Ben ilk doğumgününü cafede kutlamıştım. Ama çevremde aile olsun, arkadaş olsun, komşu olsun ilk doğum gününde yanında olmak istediklerini biliyordum. O sebeple hep bir arada olmak istedim.
schiphol parla__ ben de eylülde kutlayacağım inşallah, dışarıda bir yer ayarladım, kuzenlerimiz de gelsin desek ister istemez 50 kişi oluyoruz. Sayı arttı bile 😅