Gokturkmom perla_ yok canım hep bu saatte yapıyorlar hatta daha uzun tutanda varmış ama 8 saati bi deneyeceğim bi sonraki yapısına duruma göre ayarlarım :)
EgeM24_ perla_ yazın 7 8 saat yetiyor kışın da 9 saat fln tam iyi oluyor ve tahta kaşıkla bozun ve 1 gün kesinlikle açmayın ertesi gün yiyin taş gibi oluyor
Niyesordunbucevabi Gokturkmom Bilmediğim için soruyorum normal şekilde mayalayamıyor musunuz bu makine de daha mı güzel tutuyor yoğurt
Kizarmisdondurma EgeM24_ Makinenin amacı pastörize sütten mayalayabilmek , çünkü kaynatma işlemi görmüyor.Çiğ sütten farklı oluyor yani