Merhaba kızım 1 yaşında ve bir hafta önce ikinci bebeğimi kucağıma aldım. İkisinede bakamıcam diye çok korkuyorum. Yanımda destek olacak kimsem yok annem iki üç güne bir gün içinde gelip gidiyor kaynanamı da zorla bir gün durdurabildim. Küçük olan sürekli emmek istiyor büyük olan ilgi. Benimse hiç halim yok. Yaşları yakın olupta bebeklerine tek bakan var mı? Ne yapabilirim bu durumu nasıl aşabilirim fikir verir misiniz?