arenadatnbas Arkadaşlar merhaba 16 günlük bebeğim yüksek ateşten yoğun bakıma alındı daha önce de doğumdan hemen sonra solunum sıkıntısı yüzünden 1 hafta yoğun bakımda yatmıştı. Yüksek ateşten bebeği yoğun bakımda yatan oldu mu ?