astb benimde bir haftadan sonra kesilmişti. Ara ara oldu ama sonrasında diye hatırlıyorum. (Net değil 😂) Doğum sonrası karnıma bastırdıklarında da çok kanamam olmamıştı benim, hemşire 2 kere gelip bastırmıştı, bazen böyle oluyor demek ki bir şey yok demişti yanındakine. Bende ona bağlamıştım hatta sebebini