zehra5555 sivilce değil bence , alerji olabilir doktorunuza danışsanız iyi olur , benim bebekte de vardı hep ısılık diye geçiştirdik sonuçta alerjik astım oldu, oysa süt, ceviz, baharat ve yumurta alerjimiz varmış, ben ise doğduğundan beri her kahvaltıda süt içiyordum , alerji solunuma geçti öylece
Biz yandık siz bizim gibi ihmal etmeyin , solunuma geçmesi çok zormuş