Kızlar etrafımdaki hemen herkes burun estetiği olmuş yada olmayı düşünüyor dudak dolgusu botokslar vs vs
Benim burnum kötü değil dudaklarımda ince değil göz kapağı düşüklüğüm var arkadaşım aa senin göz kapağın baya düşük duruyor dedi ya arkadaş herkes aynı olmuş bırakın da bizi biz kendimiz gibi kalalım insanı nasıl özgüvensiz hissettiririzin peşine düşmüşler ayrıca güzellik algısının dik burun dolgun dudak kalkık kaş dolu dolu elmacıklara alıştırdıkları için kendimizi beğenmez olduk hayret birşey