Merhaba,
18+ bebeklerde suluk tercihleriniz neler? Suana kadar ilk basta philips avent kullandik sonra munchkin’in suluguyla devam ettik yolumuza. Suanda oglum 19 aylik. Sulugu kirildi yere ata ata oglum kirdi sagolsun. Degistirecegim. Ya ayni markanin biraz daha buyugunu alacagim ya da sizlerin yardimiyla baska birsey deniyecegim.
2 yasinda da okula baslayacak. Okul icinde uygun olan birsey dusunuyorum.
Ne onerirsinizz???