kukuleta caanim benim 31 gün oldu ilk gün sağda solda kan pıhtısı oldu enfeksiyon gibi antibiyotik kullanıp patladı geçti ama yağ bezesi gibi üç kitle var doktor normal ama herkeste olmuyor dedi ben yoğun spor yapıyorum üçüncü gün bile yaptım orda olan oldu😁afedersin tayt giyince erkek pipisi gibi duruyor şişlik 😂bastirinca his kaybı var ama yara olan kisim aciyir