tuayyo Kızlar emziriyorum araştırmadan gittim bugün keratin bakım yaptırdım gitmeden emzirmiştim 12 gibi yaptırdım öğlen şimdi saat 5 bu saate kadar dolapta stokladığım sütümden verdim şimdide sütümü sağıp dökeceğim birşey olur mu ya