Sadece kantaron yağı verdi doktor bir de temizlik için batikon bardak kullandık ilk gün ağladı ikinci gün ağlaması olmadı kantaronun işe yaradığını düşünüyorum ilk damlatınca biraz ağlıyordu sonra rahatlıyordu 2 aylıkken yaptırmıştık bizde ve ağrı kesiciye alerjisi olduğu için fitilde kullanamamıştık.