Elifin-annesi benim kızım 2 yaşında takmaya başladı şu an 4.5 yaşında hala takıyor. Gözünde içe kayma vardı fark edince doktora götürdük 3.25 hipermetrop, 1.5 astigmat vardı. 6 ayda bir kontrole gidiyoruz yaval yavaş düşüyor. Şu an astigmat tamamen bitti hipermetrop da 2.5 düştü. Gözlüğü çok düzenli takıyor hiç çıkarmıyor ama hala gözlüğü çıkardığı an gözümde kayma devam ediyor. Doktor gözlükle kayma düzeldiği sürece ameliyat yapılmaz, gözlüğü de bırakıp bırakmayacağı kesin değil tamamen göz kaslarına bağlı her zaman kullanabilir de numara çok düşerse bırakabilir de demişti. Sizi çok iyi anlıyorum bende çok üzülüyordum ama şimdi bakıyorum şükürler olsun tedavi edilebilir bir şey neler geliyor insanların başına dert etmeyin. Kapama yapmak çok işe yarıyor benim kızım yaptırmıyor maalesef izin veriyorsa siz bol bol yapın