miabel9 herhangi organik bir bebek deterjanı kullanıyorum hiç takılmıyorum markasına filan . Makinadan çıkarınca da güneşe asıyorum hiç bir iz bile kalmıyor . Bakın deneyin şok olacaksınız . Kreşte inanılmaz leke oluyor yemek yerken makinadan çıkardığımda da azıcık solmuş oluyor leke sadece ama aynen kalmış şekilde sanki yıkanmamış hemen güneşle seriyorum camın önüne değil güneş ışığını direkt alması lazım balkona filan kurulduğunda git bak şok olursun