her gün bir çocukta nasıl sıkıntı çıkar anlamıyorum 1,5 sene oldu hergün bir sıkıntı gazı olur gaz biter kabızlık devam eder kabızlık biter diş başlar diş biter hastalık o biter salgın o biter uyku sorunu çıldırdım artık bağıran mutsuz sinirli bir anne oldum abartısız uyku desen zaten yok memnuniyet yok mız mızzz mızz sürekli inat var istediği şeye diretir susmaz 2 saat psikolojim berbat halde nefes alamıyorum artık dün gece 1 de uyandı sabah 6 ya kadar uyumadı bağır çağır zor uyuttum en son yoruldum tükendim artık 2.ye nasıl bakacaağım bu psikolojiyle kalmadı artık çok yoruldum çokkk nefes alamıyorum nefesim kesiliyor durduk yere gün içinde birşey yapasım kalmadı