4 ağustosta 2. Kez bu iğneyi vuruldum bence Farklı yöntemleri deneyin derim hiç tavsiye etmem regl olmuyorum gerçekten ama sırf iki küçük bebeğim olduğu için korkudan koruması yüksek olduğu için vuruluyorum regl geçeli 15 gün oldu normal mi gebelik mi korkusu yaşayıp duruyorum 🤦🏻♀️