betic
Lohusa depresyonu geçiriyorsunuz. Bebeklerin iletişim dilidir ağlamak. Emdikçe gaz birikiyordur ve sancı yapıyordur. Sıcak olmuştur, soğuk olmuştur, aynı yönde yatıyorsa hep sırtı ağrımıştır. Hatta sizin stresinizi bile alıp bile ağlar. Zor biliyorum bazı bebeklerin mizacı diğer bebeklere göre daha zor oluyor ama siz sürece alıştıkça ağlaması bu kadar zorlamayacak sizi.