Bu sefer soru bizlerle ilgili :) Yediklerinize dikkat ediyor musunuz? Günde kaç öğün yiyorsunuz, atıştırma alışkanlığınız var mı? Beslenme düzeninizden memnun musunuz?
Ben bu aralar dikkat etmeye çalışıyorum. Normalde de çok sağlıksız besleniyorum diyemem ama karı-koca yemek yemeyi seviyoruz. Yemek yapmayı da çok severim ben. Diyet falan yapmıyorum zaten çok fazla kilom yok ama özellikle çocuğu uyutunca psikolojik olarak sürekli bir şeyler atıştırma isteğim vardı. Bu atıştırma dediklerim de abur cubur maalesef. O işi bıraktım. Onun dışında kahvaltı ve akşam yemeği olarak iki öğün yiyorum.