Merhaba arkadaş kızım 1 yaşında 8 aylık iken Kızamıkçık oldu ve hastanede yattık 5 gün enfeksiyon değeri de yüksek idi
Bu süre içerisinde kızımın kafasının arkasında bir şişlik farkettim doktora söyledim ve oda lenf bezi şişmiş enfeksiyona bağlı bazen şişebiliyor dedi
4 ay geçti hala o şişlik geçmedi sizden de bu durumu yaşayan oldu mu ne kadar süre sonra geçti yada korkmalımıyım ne yapmalıyım bana yardımcı olun lütfen