Eskiden açılmış postları da okudum benimde farkettiğim kızıma ne zaman damlayı versem üstüne çok geçmeden kaka yapıyor minik kan rengi şeyler oluyor içerisinde yoğun değil. Başta süt alerjisi sanıldı alerji testi de verdik ama negatifti. Huzursuzluk döküntü kusma mukuslu kaka vs de yok. İlk kan damlasına başladığımız zaman farkettik bunu da. Damlayı kesip gözlem yapmak istiyorum vermesem bir kaç günden birşey olur mu ? Haftaya kontrolümüz var doktora da ona göre fikrimi söylemek istiyorum