Karanirem bebeğim şuanda 13 aylık ve bilirsiniz ki hafta hafta büyüyüp gelişme döneminde. Daha önceki postumla vurmaya çalıştığınız 2 ay öncesi ve öyle bir şey değilmiş bile acaba vuruyor mu diye düşündüm yoksa bu aylarda böyle mi yapıyorlar diye. Ha bu aralar hafif var ve bunu unutturmaya çabalıyoruz ayrıca buralara post açacak kadar endişelenmişim mesela vurmayı huy edinmesinden? Siz gibi oturup amaaan savaşıyolar şimdi ne güzel kafasında hiçbir zaman olamam allah korusun. Bir o vurmayı öne sürüyorsunuz ki gayet açıkladım olay çocukların vurması değil ailelerin bunu yok edebilmesi ve arayış yoludur. Zaten henüz dışarıda yürüyemeyen bebeğimle ne kadar fazla sosyal olabilirdim önceki postlarımda? 13 aylık yani şuanda gayet sosyal yürüyebiliyor herhün de dışarıda ve sıcakkanlı da bir bebek. 2-3 yaşında çocuğum olup da 3 ay önce sosyalleşemiyorduk anca sosyalleşiyoruz dememişim. Havalar zaten aşırı sıcaktı vs vs. Yani nereden vuracağınızı şaşırdınız çok tuhafsınız gerçekten ben sizi sınıflandırıyorum gayet benim sınıfımdan değilsiniz umarım da karşılaşmam sizin gibisiyle. Çocuklar da dahil olmak üzere.