Önce bebelac gold kullandık kilo alımı iyiydi ama kustugu için değiştirdim sma comfort aldım onda da kustu sma optiproya geçtim bunda da hâla kusuyor günde 1 defa mutlaka smdi sma optipro kullanıyoruz ama çok çok pahalandi tekrar bebelac golda yada sarı kutu bebelaca geçsem bi sorun olur mu bu arada sma Optiproda da günde 1 defa kusuyo