orkide2 Merhaba 45 günlük bebeğim var gündüz uykuları çok kısaldı 2 gündür huysuz emerken bile huysuz 40 dk uyuyo uyumuyo uyuyamadığı için de sürekli ağlıyor n’oluyo sizce