Perihanokutan merhaba. Başıma böyle bişey gelmedi ama doktorum bu durumunn olabileceğini ve normal olduğunu kendisi söyledi. Kızımın göbeği 15. Gün düştü düşmeden önce akıntı oluyodu zıbınlarına geçiyodu doktora götürdük göbek kordonu kalın o yüzden geç düşebilir 21 güne kadar düşebilir normal dedi. Orayı kurutsun düşmesine yardımcı olsun diye bi sprey verdi , göbeği düşerken kan gelebilir çok olmadığı sürece korkmayın dedi. Spreyi kullandık 15. Güne geldiğinde düştü göbeği. Yani korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum 🙏🏻