ezgi__ zeytinyağının zararı yok, çokça yararı var, ben her öğüne neredeyse 1 çorba kaşığı katıyorum. Sebze verirken de mutlaka çeyrek-yarım avakado ekliyorum o zamanlarda zeytinyağı tatlı kaşığı kadar koyuyorum. Kilosunun 20-25 katı kadar ml su içebiliyor bebekler, mutlaka su içirin 💐