Kızlar bir kaç gündür griptim.Dünden beridir de kulak ağrim var ve tıkalı resmen duymuyorum.Bugun doktora gittim bir tane antibiyotik verdi ama çokta emin konusmadi kullanip kullanmamak senin kararın dedi hamile olduğum için 13 haftalıkta olduğu iciin riskkli bir dönem felan dedi yani içimi rahatlatmadi o yüzden de kullanmak istemiyorum.Evde yapabileceğim kulaga iyi gelecek önerilerinize açığım