Merhaba,klıpslı ets amelıyatı olarak gecıyor…koltuk altlarında kucuk delıklerle gırerek ter bezlerıne tıtanyum klıps takıyorlar…el ve koltuk altı yuzde 95 bıtıyor yuzde 5 nemlenebılıyor ama ayak terlemesı gecmıyor azalıyor…ben 13 yıl once yaptırdım …sosyal ve ıs hayatımı cok olumsuz etkılıyordu el terlemesı oyuzden hayat kalıtemı gerı vermıs oldu bu operasyon ama soylekı o ter ıllakı vucuttan cıkacak…bu sefer sırt ve bacak arası terlemeler basladı..bende bu noktolarda hıc terleme yoktu oncesınde