Agg0207 Alisinannesii emziriyorsan adet olmaman normal ama ilk önce gebe olmadıgından emin ol öyle içebilirsin bende adet düzensizliği vardı doktor 3-4 ay olmadıgımda veriyordu
Alisinannesii Benim 17 yaşına girecek bir arkadasim var ve henuz adet gormedi hiç tarlusal kullansam mi diyor