aysegl12 zamanla asıl kıymetli olanın siz ve bebeğiniz oldugunu anlıyorsunuz ve umursamamada başlıyor. Eş desteği burda çok önemli bende 1 seneyi aştı atlatmam çünkü lohusalık asla 40 gün değil.. şimdi çocuğum 4 yaşına yaklaştı hiiç umrumda değil yaptıkları seyler yeri gelince lafını sokuyorum hatta böyle böyle yaptınız diye cevap veremiyorlar. Tek çaresi zaman, hâlâ lohusa sayılırsınız unutmamanız çok normal ama hayatınızı etkiliyorsa psikolojik destek alabilirsiniz 🌸