Poyrazmom0 barismom yok kizz laf olsun diye yazdım ama yani bizde çok bişi değişmedi usluydu benim bebiş şuan 5 aylık gaz sıkıntısı var daha da birşeyimiz yok çok şükür
barismom Poyrazmom0 şükür bizimki de uslu ihtiyaçları dışında mızmızlanmaz gaz sancısı olmaz olsun 😮💨
Poyrazmom0 barismom ay evet valla 3. Aydan sonra azalıyor diyorlar ama nedense bizimkisi daha çok arttı 🤦🏼♀️ umudum 6. Ayda ama bakalım bu sefer de ek gıda falan kabız olmaz inşallah 🥲