Midemde yanarak agrı hissi bendede oluyor bulantı oluyor ekstra gastrit olduğunu düşünüyodum bende kendimde saframda olmadığı için tetikledi diye düşündüm streste reflüyü gastriti tetikliyor diye okudum baharatlı tatlı kahve falan bir süre yiyip içmeyin ilaçla düzelir biraz daha takınca hiç geçmiyor