Halime13 Bir doktor dinlemiştim mecburiyetiniz yoksa 4 yaştan önce kreşe göndermeyebilirsiniz özellikle alerjik bir çocuğunuz varsa diyordu. Çünkü daha kolay hastalanacağı için geniz eti büyümesi vs gibi hastalıkların daha kolay ilerleyebileceğinden bahsediyordu. Ben de çalışıyorum çocuğum 2 buçuk yaşında bir yıl daha bakıcıya vereceğim kreşin acelesi yok bence eğer çocukta konuşma geriliği sosyal bi eksiklik yoksa.