Rchllc komut aliyorsa cok guzel..ama kim ne dersin komutta alsa herseyide yapiyor olsa lutfen kulak asmayın dil gelisim geriligi aksatilmamasi gerekn bsey. uzman takibinde olsa cok daha iyi olur.baskasi 2.5 yasinda açildi die diger cocukta açilir knumasi diye bsey yok.illaki degisir acilablir vs ama.2 yas kelime sayisi cok az ve şuana kadar ekrana maruz kalmis uzman destegi alsa daha saglikli olur.ama terapistle elbet is btmiyor sizin oturup guzelce ilgilenmeniz lazim.kitaplar bol oyunlar sosyallik vb saglamakta onemli..siz ihmal etmeyin blincli davranmakta yarar var neolursa olsun🌸