aslhnkrts Birpsikologggbirmimar genelde hep ilk Vicco alınıyo ben ondan değil normal ortopedik bi ayakkabı almıştım onla yürüdü kızım şuan vicco giyiyo
Birdunyabircennetannesiii Birpsikologggbirmimar Biraz pahalı ama şuan Skechers ı öneriyorum Viccoyu şikayet ettim tüketici hakem heyetine Yani bir sorun olunca hiç umursamıyorlar Yoksa güzel ayakkabıları vardı hep vicco kullanıyordum