Prensesannesi___ Kızım hemen hemen 15 aylık aşırı derecede düşkün beslenme olarak da her şey yiyor sizce bırakmalımıyım emzirmeyi
nnoktaa Prensesannesi___ 1 hafta sonra 20 aylık olacak oğlum. Aşırı meme bağımlısı. 2 yaşa kadar bekleme taraftarıyım hakkı diye 😬
LezizeNine Prensesannesi___ 16 aylık oğlum şu an 2 ay sonra tam 1,5 yaşta bıraktırayım diyorum ama kıyamıyorum ne olacak bilmiyorum. Büyük oğlumu 27 ay emzirdim
zehrababy Prensesannesi___ benim kızımda 14 aylık aşırı meme düşkünü çok şükür yemesinde bir problem yok ama memeye çok düşkün bazen illlaallah ediyorum kesecem sütten diyorum kıyamıyorum 🥹
denizalismom Prensesannesi___ normalde 18 aylıkken kesmeyi düşünüyordum ama şuan kreşe başladı o yüzden bir iki ay ertelemeyi düşünüyorum
birerkekbirkizannesii Prensesannesi___ emzırmıyorum sagıyorum sadece o sekılde beslenıyor 8 aydır 8 aylık suan 18 aya kadar anne sütü vermeyi düşünüyorum 18 ayda kesıcem çok yoruldum sağmaktan
LezizeNine Prensesannesi___ sırıtmıyosa kilon dert etme ama sütten kesebilirsin birkaç gün zorlanırsın sonra o da alışır
Brownintens Ben de kesmek istiyorum ama kıyamıyorum zayıf diye biraz zayıf ocakta 2 yaşına girecek oğlum öncesinde de düşünüyordum hep bir buçukta keserim diye
LezizeNine Prensesannesi___ bebe bisküvisi bak ve sütü karıştır milkshake gibi sabah akşam iç baya kilo aldırıyor komşum da bekarlığında senin gibi 48 kiloymuş kilo almak için onu yapmış 60 kiloya çıkmış