Kızlar biz kocamla geçen hafta büyük bir kavga ettik bir haftadır annemlerdeyim asla ne o ne ailesi aramıyor cebimle bir kuruş param yok asla göndermiyorlar ihtiyacım varmı diye sormuyor bebek için de aramdılar kocam olacak mal dün aradı işte bebeği alıcam vermezsen kaçırıcam diye düğünde bana aldıkları bilezikleri aldılar sadece bir tane kaldı bende eğer boşanırsam mahkeme hepsini yaptırır mı onlara kesin birde sigortası yok bebeğim için nafaka alabilir miyim nasıl oluyor bilgisi olanlar bilgi verebilir mii