Kalimbanne Pamuk_bebegim42 bitmiştir muhtemelen biz devlet anaokuluna temmuz sonuna doğru kayıt yaptırdık. Yer varsa belki alırlar bilemiyorum
Kalimbanne Pamuk_bebegim42 bitmiştir muhtemelen biz devlet anaokuluna temmuz sonuna doğru kayıt yaptırdık. Yer varsa belki alırlar bilemiyorum
annellmak Pamuk_bebegim42 Her okulun kayıt dönemi farklı oluyo sormanız lazım nereye kaydettirecekseniz
Kuzularinanasi Pamuk_bebegim42 kayitlar temmuz ilk hasta basladi bu zamana bitmistir.ama yani kontenjan varsa alirlar tabi gidip sormaniz lazim.dolmussa sinif alamazlar.
Bebegim3535 Pamuk_bebegim42 devlette anasınıfı kayıtları temmuz ayında başlıyor. Eğer kontenjan dolmadıysa kayıt işlemine devam eder okul. Ama kontenjanı dolduysa yapabilecek bir şey kalmıyor. Bu bilgiyi en iyi kayıt yaptırmak istediğiniz okuldan alırsınız yani.
Bebegim3535 Pamuk_bebegim42 devlette anasınıfı kayıtları temmuz ayında başlıyor. Eğer kontenjan dolmadıysa kayıt işlemine devam eder okul. Ama kontenjanı dolduysa yapabilecek bir şey kalmıyor. Bu bilgiyi en iyi kayıt yaptırmak istediğiniz okuldan alırsınız yani.