Bebeğim 5 bucuk aylık. Yeni yeni mama dışında ek gıda tadımlarına başladık. Geceleri yedirmek için hipp pirinçli kaşık maması aldım. Dün akşam yaptım ama mamayla yapmama rağmen çok tatsız oldu,sevmedi,yemedi. Tadı güzel olan kaşık mamaları hangileri? Bir de bazılarının üzerinde sütlü yazıyor. 1 yaşından önce sütün yasak olduğu bebeklere sütlü kaşık maması yedirmek sakıncalı değil mi?