dndkksal İyi gunler arkadaşlar 2 ay 10 gunluk bebegim yaklasik 10 gündür gunde 1-2 defa gozunu kırpıyor. Bu durum normal mi? Ben de biraz pimpirikli bir anneyim zaten 😁