4 ve 1 yaşlarında oğlum var 3.çocuk istemiyorum çünkü eş aile destek sıfır ve ben mental ve piskolojik olarak çökmüş durumdayım .. 1 yıldır spiralle korunuyorduk ve burdan spiralle çok hamile kalan duydum eşime spirali çıkarttım diyeceğim kendi korunsun diye sizce hakkına girer miyim şuan bu şekilde ilişki ona rahat geliyo açıkçası ama tek başıma bu kadar oluyo … eşim asla yardımcı olmaz Böyle bi adama da 3.doğurmak istemiyorum ne yalan söyleyim