minikmucizem0402 Iphone 11 kullanıyorum ve kamerasından hiç memnun değilim artık 😏 böyle Ayı ve etrafı güzel çeken telefon öneriniz nedir kızlar 💖🦋
usenmedimyaptimbirvelet minikmucizem0402 16 plus baya iyi ya. Ben 15 plus kullanıyorum sırf kamerası için ona geçmek istiyorum
Deletedmom_216 minikmucizem0402 iphone 13 kullaniuorum arka kamerasi iyi guzel de on kamerasi iphone 6 ile es deger bence. On kamera uzerinde hic duzeltme ilerleme olmuyo gibi kalite hep hep dusuk. Ama srka kamera cok guzel tek sorun cekerken ekranda nokta gibi isik oluyo neden oluyo o bilmiyorum bilen biri vsrsa soylerse cok sevinirim görüyorum mesela baska iphonelerde vs bu yok cunku
oylesinebiri__ mamacitaa_ ayı ben çekmedim görümcem çekmiş ben hiç sevmiyorum foto çekmeyi ayı çekmeye gerek var mı gerçekten 😂
mamacitaa_ oylesinebiri__ ayı çekmeye gerek var mı gerçekten 😂 o sırada benim C2 fotoğraf çekme bagimliligim 😌🤧 🤣🤣🤣 ilk iki fotoyu beğendim guzell çekiyormuş kız he
oylesinebiri__ mamacitaa_ star ışığı var arkasında onu ayarlayıp çekiyorsun bazende kendisi ayarlıyor 😂 güzel çekiyor gerçekten ama ben fazla foto çeken biri değilim 😂
AlpSol minikmucizem0402 iPhone 16 pro max kullanıyorum, kamerası iyi ama ayarlamak lazım tabi Daha önce 12 pro max vardı ondan da memnundum Eşimde xiaomi 14 pro , onunla kıyasladığımda iPhone daha iyi gerçekçi çıkıyor
Deletedmom_216 mamacitaa_ evet evet gece ve ya gunes vurudgunda. Sanirim kamera lenslerine isik gunes felan vurdugunde oluyo ama nedeni ne bilmiuorum
Deletedmom_216 mamacitaa_ bunu servise sordum merakimdan😂 anladigim şu ki kameranin lensi gunese ve ya bi isiga denk gelince olurmus yani mesela isigi arkamiza alarak cektigimizde bu sirun olmazmis bu da kaliteli mercekten dolayi olurmus falan filan sacma anlattim ama neyse😂😂😂
YorgunAmaMutluAnne minikmucizem0402 S23 kullanıyorum memnunum tam 1 hafta oluyor alalı resim çekmeye doyamıyorum