Kızlar dün oğlumu parkta kedi tırmaladı hemen götürdük doktora 4 doz aşı olacak ama iz kalır mı ya da kalmaması için ne önerirsiniz. Yani biz çocukları 5 dk birine emanet ettiğimiz an her şey geliyor başımıza. Gerçekten yoruldum ya bu durumdan. Parkta eşimin küçük kuzeni vardı yanından 5 saniye ayrıldım sadece dua ediyorum ki ısırmamış ya da derin yara olmamış. Evet her an yanlarında değiliz olamayız da ama başına bir şey geldiğinde yüreğim pırpır olup ağzıma geliyor. İz kalmaması için ne önerisisiniz yaa ?