Bu bence bi hastalık. Ve bundan nasıl kurtulucam bilmiyorum. Birde internetten hastalık araştırma huyum var.biliyosunuz oraya ne yazsak kötü bir hastalığa bağlıyor. Ama evet bunu biliyorum farkındayım ama kendime engel olamıyorum hep en kötüyü düşünüyorum. Sevdiklerime karşı özelllkle böyleyim. Ne yapmalıyım bu düşünceler beni bazen normal hayatın akışından koparıyo. Varmı böyle olan bundan nasıl kurtulucaz