Niyesordunbucevabi oh güle güle kullansın prensesler 🤗 suluk konusunda ben de şanssızım , kreş anaokulu 1.Sınıf her sene suluk aldık ve hep te memnun kalmadım, en son geçen seneki aldığım çelik matara biraz iyi gibi küçük ama yanına yedek su da koyuyorum veya para veriyorum kantinden al diye..bu sene onu kullanır yine..çanta matara kalemlik bunlar okey bizim ama boya vs geçen seneden kalanlar var hiç kullanılmamış ta var az kullanılmış ta var bakalım öğretmen ne isteyecek