Bizim kızımız da dokuz aylık ek gıda yok gibi bişeydi altıncı aydan beri sonra değerlerine baktırdık doktor bize değerleri bu kadar düşükken zaten yemesini beklemeniz saçma olur demişti vitaminlere başladığımızdan beri poğaça vs bile yemeye isteklenmeye istemeye başladı bi baktırın isterseniz bide bazı bebekler huy ediyormuş değerler iyi olmasına rağmen o zaman da sıkmayın diyor doktor