Demett_k Kayınvalidem böyle. Onun da elinde değil, hayat kalitesi düşüyor resmen. Psikologa gitmeyi asla kabul etmiyor. Yaşı ileri olduğu için ısrar etmiyoruz biz de, kendimiz hep rahatlatmaya çalışıyoruz. Siz gençsiniz, bu durum sizi yıpratmadan önce psikologa gidin.